fredag, juli 23, 2010

Kjedsomhet

Jeg har vært hjemme på ferie i to-tre dager nå, og allerede holder jeg på å dø av kjedsomhet. Jeg kjenner at det er forferdelig lite å finne på. Det eneste jeg gjør, er å sitte foran pcen. Det er heller ikke noe gøy. Du skjønner, jeg er så forferdelig flink Jeg må passe på, leke med og underholde alle, og det blir ikke akkurat noen ferie av det. På toppen av det hele, har de inkompetene menneskene fra jobben prestert å ringe meg i ferien min, for å spørre om jeg kan jobbe for dem. Det er alltid meg det går utover. ALLTID!

Nå er det nok. Jeg vet ikke om jeg orker dette lengre. Jeg vet at dette kanskje er litt ille, men det er slik jeg føler det akkurat nå. Å Gud. Nå har jeg tilbrakt ca 3 måneder sammen med en venn, og nå skal jeg henge sammen med alle disse menneskene, i tillegg til stress fra jobben. Nå trenger jeg VIRKELIG litt alene tid. Klokka er seint på kveld nå, men jeg skal likevel ta meg en liten tur ut i kveld før jeg legger meg. Jeg er nødt til å tømme hodet for tanker.

Det er litt kjekt også, da. Noen ganger må det være litt motgang før det blir bedre. Jeg håper på en bedre dag i morgen, og at jeg får litt tid for meg selv og hodet mitt i morgen.
Om det blir for ille, så får jeg skrive litt på sytebloggen min i morgen også.

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar