fredag, august 14, 2009

Shoppingstund gjør meg blakk i grunn...






Da har jeg nylig kommet på plass her i det store eplet. Det er min 4. dag her i Bergen, og trives allerede! Er utrolig takknemmlig for hybelen jeg fikk. 18 kvm, og jeg bor sammen med to kjempetrivelige medisinstudenter. (Dog jeg føler meg mindre god sammen med dem :p)
Hybelen ligger ca 20 minutters gange unna skolen min, og busser til byen går OFTE! Jeg er forsåvidt vant med to busser annenhver dag, så dette er litt uvant for meg.
Bussene jeg må ta for å komme meg inn til byen er 50, 52, 2 og 31. Helt utrolig at jeg har funnet det ut, med mine busskunnskaper. (se overnevne).

Nå har jeg allerede kommet meg hjem fra byen, etter en kjempetrivelig shopping sammen med pusen min, Robert. (Nei, ikke ny type da han er homo) Fant DEN utrooolig vakre kjolen! Kun kr 2500 ,- men du må ha et underskjørt under som koster like mye som kjolen. Det er en 50-talls kjole som jeg har forelska meg helt i! Om/når/hvis jeg får penger og jobber hardt nok, SKAL jeg ha en slik en! Må bare ta av meg en del kilo først:p selv om jeg er stolt av meg selv for å ha gått ned 11 kg denne sommeren, så er "feit" har jeg hørt, så dette skal det jobbes med:)
(Er forresten veldig fornøyd med kroppen min, dessuten bærer jeg spekket selv...:P)

Gleder meg veldig masse til å komme i gang med treninga. Lurer på å begynne med yoga eller noe. Det skal tydeligvis gjøre underverker med kroppen osv osv. Jeg tror jeg må ha en "sport" å drive med for å holde meg motivert med trening, for da er jeg på en måte tvunget til å gå på trening. Spesiellt om je blir med på lagidrett, for der regner de andre med deg. + at det blir et utroli flott felleskap, og et positivt o sunt miljø:)

Her i Bergen har jeg fått en ny start, og kjenner det gjør underverker på humøret mitt. Mamma sier at bare jeg kommer meg over til Vestnes, sprudler jeg som ei sol. Det er som om at når jeg reiser vekk fra Eide, blir jeg mye lettere til sinns.
Tenker masse på de der hjemme i Molde/Eide, og har lyst til å skrike; "Suckers!"
Akkurat nå er den beste tiden i livet mitt, og jeg skal gjøre ALT jeg kan ut av det! :D

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar