lørdag, august 15, 2009

Mobilt trøbbel



Da har jeg nylig kommet hjem fra dagens bytur, og det var ikke noe jeg har lyst til å gjenta med det første. I dag er det lørdag, og bondejenta som jeg er skulle ta bussen til byen. Robert, kompisen min, overnatta hos meg i natt, for han turte ikke ta bussem til hotellet alene:p Jeg tenkte jeg skulle følge ham til bussen som går inn til byen, for jeg skulle uansett ned dit for å få tatt noen bilder av kjolen jeg har sikla på ei stund. Det hele endte med at vi sto som sild i tønne. Tydeligvis er det en del folk som skal inn til byen for å handle på lørdager, så det er ikke den beste dagen å ta bussen på om man ønsker en komfortabel reise. (da jeg tviler på at det finnes noen kollektive reisemetoder som faktisk er komfortabel.)

Vi kom oss fram, og jeg gikk av på min faste busstopp ved politistasjonen. Robert lurte faktisk på å droppe Alan Jackson konserten han har brukt flere tusen på for å se. (:-o) Det sytes jeg ble for ille, så vi inngikk ett kompromiss der resultatet blir at jeg reiser på Alan Jackson om det blir for ille:p Uansett kom jeg meg inn på Galleriet (det høyeste kjøpesenteret jeg noensinne har vært på (6 etg.)) og masjerte rett opp til 6. etg for å ta bilde av den nydelige kjolen min<3<3. href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgVVmjyWfXG5KwU6w_uIjqwXn4BV95dOaocmPuOLZSe1eSJ0Q5Kz4TNFuE9g6-q2gPQTYcF4_yYx7HSPUpE7NwmVqzsNmyEqTzVYP5GbSPjG8Z6Z0cBLdPfb_4YQCY8EzffM584-CyrMkk/s1600-h/image-upload-287-792233.jpg">n. Tenkte jeg skulle føre over noen bilder jeg tok i dag. Men det lar seg ikke gjøre, så dette blir den 2. bloggen uten bildene jeg ville ha..:( kanskje jeg kalrer det senere i kveld. Hvem vet?


Har ikke peiling på hva jeg skal finne på i kveld, men jeg rekner med at det innebærer mye soffaslitng og telefontasting. I går hadde jeg besøk av Robert (overnevnte) og Sindre (kompis fra fhs). Vi så Watchmen og spiste pizza. Desverre brukte jeg opp hele lett osten min på den pizzaen , så nå har jeg egentlig bare boysenbærsylte igjen som pålegg. Litt kjipt. Syntes ikke Watchmen var så alt for bra egentlig. Helt grei film, men det finnes bedre. Personlig syntes jeg at det ble litt for dumt. Men, jeg hadde det kjempekoselig. Hadde ikke trodd jeg fikk besøk av noen her i Bergen før til neste år, men så viste det seg at det er noen som er glad i meg mer enn en gang i året likevel:p (Uten om mamma og pappa som er glad i meg uansett, heletiden, samme hva jeg har gjort.) Ønsker alle en fortsatt fin dag, ei god helg og en litt kjip dagen der på:p (Bruk pengene på noe mer fornuftig en alkohol! :p)

2 kommentarer:

  1. hehe, oppe der du såg na kjolen, der fant i to fine kjola for en god el år sia. dem va egentlig stein dyre, men d va 50% lr 70% rabatt på;)
    watchmen va elendig ja;)

    SvarSlett
  2. mhm. Dyrt ja, derfor i ska enten sy me en sjøl, eller kjøpe på 70% rabatt etter at i har tjent ettpar tusen:P

    SvarSlett