søndag, august 16, 2009

Kvalitetstid?

Ja, da er lørdagskvelden atter en gang her, og for en gangs skyld sitter jeg mutters putters alene på rommet mitt i Bergen. Alle jeg kjenner her og de jeg kjenner der hjemme er ute på byen og drikker seg fra sans og samling, mens jeg sitter her på pcen min og ønsker meg langt vekk.. Eller ikke lenger enn litt nordover da. Uansett... Etter ett par timer på facern, så tenkte jeg at jeg skulle prøve å få lasta inn disse bilda på pcen igjen, men selvfølgelig gikk det ikke noe bedre denne gangen. Tror det er noe gærent med ledninga jeg har. Mobilen registrerer oppkoplinga, men pcen? Neida! Og så er det vista i tillegg! Det er tre ting jeg tenker om som djevelens verk:
1. Utroskap
2. Annanas/skalldyr på pizza
3. Windows Vista

Tenkte jeg skulle dalle litt med denne bloggen da, og prøve å få den til å bli litt bedre for meg, og de som gidder å lese den, så jeg la inn noen nye gadgets, meeen, NEIDA! Det funka heller ikke! Jeg la inn ei spilleliste. Jeg brukte faktisk ei lita syund på den også, men etter å ha lagret den og fiksa alt, så tror du søren meg ikke at jeg får beskjed om at spillelista ikke eksisterer? Jeg kan hente den opp når som helst der jeg lagra den, men jeg får ikke lasta den opp. Utrolig plagsomt da jeg syntes jeg var veldig flink som klarte dette heeelt selv.
Men, musikksmaken min er ikke så god uansett, så dere trofaste lesere blir spart for min harry musikk :P

Nå føler jeg meg veldig ensom gitt. Tidligere i dag så åt jeg opp resten av de kalde kyllingbitene jeg laga på torsdag, og nå åt jeg restene av pizzaen jeg laga i går. Har ikke råd til å lage meg mat flere ganger om dagen. Så jeg tenkte for meg selv, nå har jeg vært flink til å spare strøm på den måten at jeg ikke bruker lyset i taket, eller microen til å varme maten, så da kan jeg liksågodt gjøre ting skikkelig. Nå sitter jeg på rommet mitt i tussmørke, og har tennt så mange telys som mulig for å spare mest mulig strøm. Synes jeg er flink jeg. (Når ingen andre sier det, må jeg jo informere om det selv:P)

Tenker så fælt på de hjemme, og lurer på hva de fyller lørdagstimene sine med. Er litt glad for å slippe unna drikkepresset, men savner det litt likevel. Da hadde jeg vertfall vært sammen med noen andre enn å sitte her alene og skrive på denne teite bloggen ingen gidder å lese uansett (dette er sikkert mye pga at den spillelista ikke fungerte! Eller at bilda mine ikke vil over på den überteite maskina mi)
Tenker på venninna mi, Edel, som sikkert sitter mutters putters alene i leiligheta i Molde som vanlig, og er glad for at det ikke bare er jeg som er ensom. Vent litt, stemmer det. Hun har besøk. I bunn og grunn er jeg den som sitter alene i kveld. Skulle ønske jeg fikk ei melding på mobilen eller at noen ringte meg.

Endelig, da har jeg fått blåst fra meg ensomhetstankene mine, så nå kan jeg slappe av og prøve å finne noe og syssle med. Kan ikke sitte slik resten av kvelden. Selv om det er koselig.
Hilser til alle hjemme.
Det blir payback folkens, neste helg skal jeg kose meg helt sinnsykt, og da er det alle andres tur til å chillen max fremfor pcen og ha sin kvalitetstid eller sin hellige halvtime, eller you name it...

Hei og hå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar