søndag, august 16, 2009

Kjeeeedeliiig!

Beklager, men da klarte jeg ikke hode meg lengere:P Har fått meg 1 hel halv øl innabords, og har allerede kommet meg i litt bedre humør. Gleder meg noe så sinnsykt til 20 års dagen min. Nå er det ikke så lenge igjen, og da kan jeg bli med Edel mi ut på byen uten å måtte stå utenfor puben og vente på de andre. Dessuten slipper de å gå inn på de få og kjipe 18 årsgrensene de har i Molde. Da er det ingenting som kan stoppe meg:P hehe. Problemet er bare det, at jeg er sikker på at jeg kommer til å synes det er kjedelig etter 14 dager - 3 uker. Da kommer jeg til å bli avholds eller noe. Da må jeg finne meg noe nytt å gjøre:P

Akkurat nå vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Men planen i morgen er å stikke ned til Robert en tur. Kanskje vi skal se en film eller noe hjemme hos meg? det er i så fall det jeg har lyst til. Nå kjenner jeg at jeg gleder meg som ei lita jente til bursdagen min. Jeg har kjempe lyst på stor temafest da, men jeg tviler på at det er så mange som gidder å komme. Det er sjeldent det. Men om det er noen som kommer, da må jeg ha 50 talls tema, og så da mp jeg jo ha en kjole, og da passer den kjolen jeg har sikla på ei stud ypperlig! (jeg har funnet en unskyldning til å kjøpe den!) + at jeg får stipend om ikke lenge, og da kan jeg ofre litt penger,,,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar