søndag, august 16, 2009

Bursdags bekymringer



Beklager, men jeg klarte ikke dy meg, så nå har jeg fått en hel halvliter innabords, og det har gått rett i hodet på meg. Ja, jeg sitter fortsatt hjemme alene, og lurer på hovordan de andre har det. Klarte selvfølgelig å slette det jeg nylig skrev ved å navigere vekk fra sida, så nå må jeg forfatte alt på nytt:P Ikke enkelt å være meg fortiden. Dette blir dagens 3. innlegg.

Nå er det ikke lenge igjen til jeg blir 20 år, og jeg gleder meg som en liten unge gleder seg til juleaften. Har merka at det har blitt så populært med temafester, så jeg lurer på å dra en temafest jeg òg. Men det blir nok ikke standaren pimp and hoe party. Jeg må kjøre 50-talls party:P hehe. Og da passer det PERFEKT med den kjolen jeg har sikla på dødslenge. Selv om det blir over 3000,- for alt tilsammen (kjole, underskjørt, jakke sko, veske og accesorseries) så er det absoludt verdt det:P Jeg får jo startstipend om ikke så alt for lenge, og da kan jeg ofre litt på en slik kjole jeg har ønska meg i alle år. Problemet er bare det, at jeg har planer om å gå ned en 10-20 kg til før jeg får tilbake idealvekta, så om den kommer til å passe meg senere er en annen sak. Kanskje det ikke er så lurt å kjøpe den kjolen likevel? Den er jo rosa, så det er ikke så ofte jeg kan bruke den uansett. Kan ikke akkurat bruke en slik kjole på juleaften? eller kan jeg det? Ble veldig usikker nå, men uansett er kjolen utrolig søt. Elsker den :D

Lurer på om det kommer til å komme noen på feiringa mi. Jeg tviler litt på det. 18 årsdagen min gikk litt i dass. Hadde invitert litt over 100 stykker, leid Eidshallen, leid inn DJ, vakter og hele allpakka, men det viste seg at det kom bare 22 stykker, og halvparten sto ikke på gjestelista engang. Den var veldig kjip, så noen storslagen feiring blir det vel ikke. Men, det skal da gå an å prøve? :) Kan da hende at det er noen som vil bli med på feiringa mi? I værste fall blir vel Edel og Ola med, Rudi dukker sikkert opp og Arild og Caroline kanskje. Ellers tviler jeg på at det er noen flere som kommer. Time will show.

Da lurer jeg på å hoppe i loppekassa som mamma pleide å si. Jeg har masse å planlegge og en del penger å spare opp:P
Gleder meg kjempemase til den 29. august:)

xoxo Marit

2 kommentarer: