onsdag, august 19, 2009

1. Skoledag

Da er 1. skoledag fullført og avsluttet. Dett gikk ikke såå flott som jeg trodde, men tilnærmet greit. Har møtt mange hyggelige og kjekke folk, og kanskje noen mindre kjekke? Uansett har min konklusjon fall på at jeg tror jeg kommer til å trives kjempegodt her. Det er tross alt en liten klasse (30 stk) som tilsvarer innbyggertallet jeg er vant med. Jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å holde ut i 14 dager med festing og skole samtidig, men dette tar jeg dag for dag. Heldigvis vet jeg hvor lite natterangling jeg tåler. (Fikk migrene i går fordi jeg var oppe til 06.00 for to dager sidenø. Da ville ikke hodet fungere mer. Heldigvis bor jeg sammen med to medisinstudenter som veiledet meg gjennom valget av smertestillende, så jeg var tilbake i mitt beste velgående etter noen timer på øyet (ca 24)

I dag fikk jeg vite at stipendet var rett rundt hjørnet, så nå er jeg rett rundt hjørnet på Galleriet (kjøpesenteret) der de selger den FANTASTISKE flotte kjolen jeg MÅ ha. :p den kommer til å bli PERFEKT til meg:) Synd jeg ikke kan bruke den så alt for masse, da jeg skal gå ned en par og tjue kilo i vekt til neste år. Meeen, da har jeg alltids en kjole som jeg kan si: dette er kjolen jeg brukte da verden syntes jeg var tjukk (str 38) Suckers:p

Iallafillabananer. I morgen begynner skolen klokken 10.30, så jeg er ganske spent på hvordan timeplanen min kommer til å se ut. Kan nessten ikke vente til skolen begynner for fullt. Litta mange sære folk i klassen, men hva kan man forvente når en går musikk. Verden er full av sopper, og de fleste finner men på musikk linjene rundt omkring. :p (snakker om ærfaring.) Det morsomste i dag var at det var ei som ikke visste hva et valthorn var. (sikkert mange andre som ikke vet hva det er der ute i verden, men de fleste som velger å gå noe innenfor musikk, vet hva et valthorn er.)

Nå skal jeg bare få noen timers søvn på øyet før det er skole og rebusløp i morgen (heldigvis rusfritt) Ellers har jeg tenkt meg å begynne på yoga, og kanskje aerobic timer eller noe annet sporty. Apropos spory, så fikk jeg klengenavnet sportyspice da jeg dukket opp på bli kjent fest i treningslær. Jeg hadde nylig kommet ned fra en lang gåtur på Fløibanen, og rakk ikke stikke hjemmom for og skifte. Det hele resulterte i at jeg følte meg litt for sporty og stakk hjem noen timer tidligere enn planlagt, hvilket jeg kommer til å prise meg lykkelig for i morgen.

God natt folkens! Skriver mer i morgen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar