søndag, august 23, 2009

Enda en søndag på jorden. Helt villt å tenke på hvor mange timer jeg har brukt på å kjede meg hver eneste søndag jeg har opplevd. Det er rart å tenke på hvor mange søndager jeg egentlig har opplevd. I dag skulle jeg egentlig på fløyfjellet og grille sammen med klassen, men jeg forsov meg til hele greia, og Therese (som går i klassen min, som er lommekjent) skulle på jobb, og da gadd jeg ikke prøve å lete etter fløybanen. Vet sånn ca hvor den ligger, men det blir for mye stress. Nå sitter jeg her i sofaen min, og tenker på hvor mye jeg kjeder meg. Når jeg tenker meg om, så fryser jeg litt på beina også... Litt kjipt men.

I forigårs var jeg ute på byen, og for første gang på mange år har jeg drukket som en tulling! Helt villt. Det endte opp med at jeg lå i senga hjemme med hodet ned i ei bøtte. Ikke noe koselig egentlig. Drømte at jeg var passasjer på en båt som heletiden tok inn vann. Det var ikke så morsomt.

I kveld tenkte jeg meg opp til Sindre for å se en film før jeg drar hjem og legger meg. Kvir meg litt til mandagen, da det blir den første ordentlige skoleuka. Ikke har jeg fått tak i bøker eller noe. Jeg har fått tak i bøker, men jeg er ikke sikker på om det er de rette bøkene. Gleder meg uansett kjempemasse til helga. Jeg får kanskje besøk, og så skal jeg hjem en snartur på dansegalla. Da skal jeg feire 20 årsdagen min:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar