mandag, november 09, 2009

Følelser og fattiglus problemer...

Jeg aner ikke hva det er som feiler meg for tiden. Jeg har ingen følelser.
Sulten er jeg ikke, og tørst blir jeg heller ikke, dessuten så er jeg ikke forelska lenger heller. Etter Rudi, så har alt bare blitt en real nedtur.
Jeg savner å bo sammen med noen, savner å ha noen rundt meg. Samtidig så har jeg det fantastisk flott! Jeg savner for all del ikke Eide. Jeg er så ufattelig glad for at jeg har kommet meg derfra.

En gledelig nyhet; Jeg har bestått både norsk og dramaeksamen, så nå er det bare en eksamen igjen. Når den er ferdig, så er det jul! Men slitet kommer i løpet av neste uke. Da er det nemmelig praksis atter en gang, og da blir det opp på ubetalt arbeidsdag klokka 05.00 hver dag, og hjem til klokka er 18.00. Jeg kommer til å være dødsliten etter de 14 dagene. Det er vel dette som egentlig skulle hatt kallenavnet helvetesuka... Jeg håper uansett at det bli mye bedre denne gangen enn sist.

Nå fortiden er jeg blakk. Jeg er utfattig. Jeg eier ikke engang veggen den berømte nåla skal stå i.. Dette er ille. Jeg har aldri vært så blakk før! Jeg har knapt 9 kroner på kortet, men jeg får stipend den 15. så da kan det hende at ting blir litt lettere. I morgen er jeg nødt til å stikke ned på jobben min og spørre etter forskudd. Jeg må ha noen kroner til flybilletter hjem til jul. De må naturligvis bestilles nå, slik at jeg kommer meg hjem. Jeg skal være i Bergen frem til den 23. desember, så jeg slipper heldigvis unna den forferdelige videregående gjenforeninga.

Jeg HATER gjenforeninger. Hva er egentlig poenget med det? Var folk drittsekker for 3 år tilbake, så skal jeg garrantere at de ikke har forrandret seg særlig mye. Det frister ikke å sitte alene å ikke snakke med noen en hel kveld. Da har jeg det bedre her i Bergen, alene. Jeg skal være på Eide frem til den 28. desember, og så skal jeg feire nyttår mutters, putters aleine her nede i min kjære Bergen by <3 Jeg kommer til å ha det bedre her.

Nå er det sannelig ikke lenge igjen til julebord og kongelig besøk. Kurt Magne skulle ta seg en tur innom her for å hilse på. Jeg gleder meg til å se han igjen. Odd Ivar kommer også om ikke så alt for lenge, så jeg tror dette kommer til å bli en god måned. Julebord på Lerøy mat begynner den 20. november, helga etter skal jeg hjem til mamma og pappa<3 Da blir det fest sammen med Edel, og så kan det hende jeg skal møte Rudi. Gleder meg som bare det til å komme hjem på litt "helgeferie". Jeg må for all del ikke glemme å ta med gitaren min hjem igjen! :) Jeg har lyst å hente 12 strengsgitaren min:) I morgen er det bandøvelse, og det gleder jeg meg til! Det blir gøy! Kanskje vi klarer å få inn noen av de sangene? hehe:)

Uansett. Nå skal jeg bli flinkere til å skrive på bloggen min. Synes ikke jeg har vært så alt for flink i det siste. Vi snakkes!

God natt Bergen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar