tirsdag, november 10, 2009

Sommerfugler i magen :)

I dag har jeg faktisk skrevet en ny låt. Rettelse: I dag har jeg komponert en låt. Du skjønner, jeg har ikke skrevet den ned enda, for det er jeg ikke så flink til. Jeg har vel "komponert" en 5-6 sanger, men jeg har aldri skrevet de ned, slik at jeg kan ta de opp igjen ved en senere anledning. Jeg er ganske dårlig på det. Men, låtene høres bra ut når jeg begynner, men når jeg hører de for andre eller 3. gang, så er de ELENDIGE, ikke nok med det, men alle sangene er omtrent like. Kjempekjedelig. Men denne gangen tror jeg faktisk at jeg har noe på gang. Vurderer faktisk å skrive den ned. Hadde en ganske grei tekst også:P

Akkurat nå sitter jeg å hører på Kiss, og lurer på når det berømte forskuddet kommer på kontoen. Jeg busde bestillt flybilletter hjem til jul, og det litt kvikt. Mamma og pappa kommer til å klikke vinkel om jeg ikke får gjort det. Ikke nok med det, men hodet mitt vandrer fra den ene tingen til den andre, de tingene jeg BURDE ha gjort, BØR gjøre og hvorfor jeg ikke får gjort de. Mesteparten av overnevne skylder pengemangel. Jeg skulle ha kjøpt meg ett par nye jeans og en ny topp. Ellers skulle jeg hatt noe sminkegreier og styr. Skulle ønske jeg var gutt noen ganger, for da slipper jeg å tenke så mye. Da vil jeg heller ikke ha nok blod til å tenke med begge hodene samtidig heller:P

I dag har jeg røykt kun 1 sigarett! Fantastisk! Jeg SKAL slutte til jul. Jeg har så utrolig lyst til å slutte å røyke da, men jeg har mine tvil. Kong Nikotin er trassig på det punktet. Men jeg klarte å holde meg helt til i kveld, faktisk. Gleder meg forresten kjempemasse til neste helg. Da får jeg besøk, og da skal jeg på julebord! Det blir KONGE! Og helga etter det, da skal jeg til Eide for å møte søskenbarna mine. Jeg gruer meg litt, men gleder meg til å møte Edel og Ola. Da skal vi ut på byen for å danse! Jeg vet at jeg kommer til å savne Bergen i det sekundet jeg plasserer foten min på "Eidsk" grunn. Det kommer til å bli jævlig. Sitte på lille slitsomme Eide og ikke foreta seg noe somhelst. Kjenner flashbackene kommer trengende på.

I morgen har jeg så lyst til å trene, men NEI DA! Forelesning klokka halv ni! Ok, en kan kanskje ikke kalle det forelesning, da vi skal se en film om Gummi-Tarzan. Etter det skal vi ha en max kjedelig forelesning, og så blir det en film til. Jeg tror ikke jeg kommer til å rekke å se begge filmene da jeg skal på jobb klokka 16.00. Jeg stortrives på jobb, og gleder meg til å være der. Men det er enda deiligere å komme hjem etter en slitsom jobbøkt. Det finnes utrolig mange frekke og jævlige folk der ute. Jeg? Nei, jeg er bare søt og snill, jeg:P Gleder meg ellers til å dra på peppes sammen med Vemund, en klasse kamerat. Jeg har mine mistanker om at det fra hans side var ment som en date, men om det er tilfellet, skal jeg klare å ro den fint inn om jeg er ignorant. Jeg er absoludt ikke interessert i noe forhold med noen etter det Rudi styret. Menn er generellt noen utroe horer hele gjengen.

Kjenner at jeg savner å bo sammen med noen, men det er egentlig ganske befriende å slippe å vaske klær og lage mat til to personer. Handle for to, vaske opp for to, rydde etter to og å passe på ting for to. Kanskje jeg skal hoppe til køys og prøve å komme tidsnok på skolen for en jævla gangs skyld:p
Ny dag i morgen :D Det blir konge! ;)

L8R dudes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar