søndag, november 22, 2009

Søndag!

Da er det en ny søndag. Jeg har blitt betraktelig mer glad i søndagene nå som jeg vet hva læreryrket egentlig går ut på. Jeg får snart besøk av praksisgruppa og da skal vi planlegge neste uke. Frokosten i dag var pepperbiff og "fløt-issa" (som min gode trønderkompis gladelig kaller det) og grønnsaker. Det må jeg si var en av de beste frokostene jeg har hatt over en lengere periode.

I går var det julebord på jobben. Det var helt villt. Jeg mp ærlig innrømme at det er den villese, koseligste og det desidert beste julebordet jeg har vært på. Det er en ting jeg undres over, og det er at jeg faktisk følte meg temmelig edru. Jeg var helt klar i hodet, og jeg følte ikke at jeg var brisen engang. Fatter ikke hva som kan være grunnen. Kanksje det har noe med den iherdige dansinga og vanndrikkinga, og pinnekjøttspisinga. Det høres temmelig logisk ut, egentlig.

Jeg har faktisk rydda rommet i dag, og nå skal jeg snart tenne lys i rommet mitt, slik at det blir litt koseligere å være her i kveld:)
Synes det tok seg ufattelig bra ut med de lyslyktene i vinduet, jeg må si at kvinnen i meg satte seg i sving der :p Rett på nille for å handle lyslykter en sen tirsdags kveld på ren impuls.
Det er helt fantastisk, men nå er jeg like sulten som jeg aldri har vært før.

Nå kom jeg på hva jeg egenlig skulle si om julebordet:P Jeg brukte sinnsykt lang tid på håret mitt, og det ble faktisk FINT! hehe:) kjempefornøyd med outfiten min i går, og jeg tror faktisk at jeg var den som var mest gjennomført i stilen. Swingkjole, 50 talls sveis og hansker, fjær i håret.. Nei, det var FANTASTISK. hehe:) Og så mange kom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar